
Модулът Archimed Integration Services предоставя възможност да интегрирате Archimed с други ползвани от организацията софтуерни решения /core системи/ и автоматично да се чете или пише информация от едната система в другата. Така изграждате единна работна среда за обмен на данни документи и информация.
Интегрирана онлайн платформа за предоставяне на на електронни услуги през Интернет на външни потребители за организацията - граждани, фирми, държавни и общински организации и т.н.
Модулът позволява външни потребители сами да регистрират документи през Интернет, като по този начин автоматично се стартира вътрешна услуга по обработката на заявката им в Archimed.
Модулът е интегриран в официалната WEB страница за организацията и позволява:
- автоматично стартиране на услуга по електронен път
- проверка на състоянието за заявената услуга по електронен път
- получаване на резултата от услугата по електронен път
Модул за генериране на интернет код за достъп до определена преписка, за проследяване на нейното състояние.
Функции на Archimed WebCheck:
- Oнлайн проследяване на развитието по подадено на хартиен носител Заявление за услуга;
- Външния потребител въвежда регистрационния индекс и код за достъп през интернет, генерирани от Archimed eProcess и предоставени на подателя;
- В резултат на това той вижда всички отразени от вътрешните оперативни служители действия по съответния документ;
- Всеки външен потребител вижда само тези документи, които той е инициирал.
Допълнителна модулна функционалност, предоставяща възможност за извличане на данни от Търговски регистър (Справка за актуално състояние) по въведен ЕИК на кореспондент в Archimed за администрациите имащи достъп до този регистър в REGIX (Registry Information eXchange system) на ДА “Електронно управление”.
Функционалността предоставя възможност за извличане на данни и от други вътрешни за организацията регистри от бази данни, където тази информация се съдържа.
Специализиран модул, разработен в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно GDPR и относно изтриването на лични данни след изтичане на валидността на документа.
Механизмът е създаден за да изпълни следните цели:
- Да приведе Archimed eDMS в съответствие с регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета в частта му за заличаване на лични данни, чрез добавяне на функционалност, която да дава възможност за заличаване на данни, след изтичане на определен срок;
- Да намали обема от съхранявани лични данни, ограничавайки по този начин размера на евентуалната щета, която би настъпила при кражба на базата;
- Да намали обема на съхраняваната, ненужна информация от организациите и освобождаване на сървърен ресурс;
- Да осигури възможност за изготвяне на справка/списък описваща документите, подготвени за заличаване.
Тази функционалност изцяло замества и разширява наличната от предходни версии интеграция с Microsoft Outlook. Може да се използва както в декстоп модула, така и в уеб модула. Основните цели на модула следните:
- Осигуряване на възможност на организацията, използваща Archimed eProcess да обменя електронно документи, дори и ако няма регистрация в СЕОС (Система за електронен обмен на съобщения или ССЕВ (Система за сигурно електронно връчване). Освен това може да обменя документи с кореспонденти дори и те да нямат регистрация в СЕОС или ССЕВ.
- Осигуряване на възможност за използване на публична и/или ведомствена инфраструктура за обмен на документи, за разлика от СЕОС и ССЕВ, където се използва инфраструктура на МЕУ;
- Използване на утвърден и масов метод за обмен на съобщения.
Системата разполага с една от най-добрите средства и възможности за оптично разпознаване на символи (OCR) в сканирани изображения използвайки технологията за оптично разпознаване от ABBYY Software House. По този начин можете да индексирате и да извършвате пълнотекстово търсене в съдържанието на сканираните документи, като по този начин бързо и лесно да намирате необходимата ви информация.
Системата може да работи, използвайки и технологията за оптично разпознаване на символи (OCR) на Tesseract.