
- Нова функционалност – указване на периодът, през който се изпращат генерираните от приложението имейли. До момента този период беше фиксиран на десет минути.
- Нова функционалност – добавена е нова страница „Документи“ (./Document.aspx) в която е наличен списък с достъпните за потребителя документи. Списъкът може да се филтрира, чрез няколко бързи филтъра, които по същество представляват филтър:
- По краен срок на документа (Всички, В срок, Просрочен, Застрашен);
- По вид кореспонденция (Всички, Входяща, Изходяща, Вътрешна);
- По дата на регистрация (Днес, Посл. ден, Посл. седмица, Посл. месец или указан от потребителя период);
- По състояние (Всички, Чернова, Работен, Публикуван);
- По регистратор (Всички, Регистриран от мен);
- Насочени към (Всички, Насочен към мен).
- Нова функционалност – за да се постигнат следните цели:
-
- Да се повиши ергономичността и потребителското удовлетворение при работа с приложението;
- Да се осигури бърз достъп до текущите задачи и документи с минимален брой итерации на потребителя с мишката;
- Да се понижи вероятността за наличие на потребителски грешки, породени от недоглеждане (пропусната задача или документ).
Създадена е изцяло нова страница в приложението - „Работен плот“. В нея са добавени четири броя таблици, включващи информация за последно регистрираните в системата (най-нови):
- Поставени към мен неотговорени задачи;
- Насочени към мен документи;
- Мои чернови;
- Мои работни документи.
- Цялостно визуално обновяване – приложението вече има изцяло нов облик и съвременно излъчване. Изцяло е сменена темата на приложението, като е променено цветовото оформление, консолидирани са в един стил и са променени всички икони, променени са и шрифтовете. На практика са направени промени по всички страници от приложението, включително е променен и основният изглед (РКК) на документ. Новият дизайн е модерен, осигурява по-добра прегледност на данните и акцентира на важната информация в страниците;
- Нова функционалност – механизми за заличаване на лични данни и документи в съответствие с регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета в модул Archimed eProcess. За целта е разработен нов модул, който се активира при желание на организацията използваща системата, чрез нов лицензен ключ. Основните цели, които той покрива са следните:
-
- Привеждане на Archimed eDMS в съответствие с регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета в частта му за заличаване на лични данни, чрез добавяне на функционалност, която да дава възможност за заличаване на данни, след изтичане на определен срок;
- Намаляване на обема от съхранявани лични данни, ограничавайки по този начин размера на евентуалната щета, която би настъпила при кражба на базата;
- Намаляване на обема на съхраняваната, ненужна информация от организациите и освобождаване на сървърен ресурс;
- Осигуряване на възможност за изготвяне на справка/списък описваща документите, подготвени за заличаване.
- Нова функционалност – при регистрация на съобщение получено, чрез електронен обмен (без оглед на използвания протокол), вече е възможно ново-регистрираният документ да бъде документ-отговор. Поддържат се следните комбинации:
- Да се регистрира междинен документ, отговор на текущата преписка;
- Да се регистрира междинен документ, отговор на произволна преписка;
- Да се регистрира документ-преписка, отговор на произволна преписка;
- Да се регистрира документ-преписка, отговор на произволен междинен документ;
- Нова функционалност – при наличие на връзка с външни източници за извличане на кореспондентски данни (например RegIX, ГРАО), при редакция на кореспондент е наличен бутон „Импортирай“. Чрез него е възможно да се опреснят данните на кореспондент с въведен валиден идентификатор ЕГН, ЕИК;
- Нова функционалност – предоставена е възможност за извличане на данни от Търговски регистър (Справка за актуално състояние) по въведен ЕИК на кореспондент, за администрациите имащи достъп до този регистър в REGIX (Registry Information eXchange system);
- Нова функционалност – добавена е възможност за отказ от регистрация на входящо ССЕВ съобщение (по подобие на отказ от регистрация на СЕОС съобщение). Тази функционалност е полезна в случаите, когато съобщението не е подходящо за регистрация в Archimed eProcess (защото не съдържа заявление или е изпратено с грешен адресант).
- Нова функционалност – Създадена е възможност за ограничаване на възможността за изпращане и получаване на големи съобщения, чрез ССЕВ и СЕОС до размери, които се поддържат от съответните библиотеки/протоколи.