Archimed eProcess Desktop 2020

Новa функционалност и подобрения

Image
  1. Нова функционалност – създадена е нова системна роля за изтриване на документи "(eProcess) Delete any documents". Потребителите и групите с тази системна роля получават възможността да деактивират всеки един документ е Archimed eProcess, до който имат достъп (освен ако документите не са защитени от изтриване по други правила).
  2. Нова функционалност – при преглед на входящо ССЕВ съобщение се показва информацията за дата на изпращане на съобщението (а не само за датата на връчване на администрацията, както беше до сега);
  3. Нова функционалност – Вече е възможно да се дефинира повече от един тип кореспонденция (входящ, изходящ или вътрешен), за тип на документ отговор. Пример: възможните типове отговор на документ от тип „Входящо писмо“, могат да бъдат два:
    • Изходящ тип документ от вид „Изходящо писмо“, за случаите в които на кореспондента се изпраща отговор в писмен вид;
    • Вътрешен тип документ от вид „Протокол“ или „Докладна записка“, за случаите в които на кореспондента не се изпраща отговор в писмен вид, а вместо това се извършва определено действие (например отразява се промяна в публичен регистър).

Настройката се извършва от Archimed Management\Archimed eProcess\Document Kinds.

  1. Нова функционалност – Добавена е възможност, произволен документ да бъде отбелязан като защитен от изтриване. Докато документът е отбелязан като защитен, той не може да бъде изтриван, също така ще бъде пропускан от (бъдещи) механизми за заличаване на документи, след изтичане на техния срок за съхранение;
  2. Нова функционалност – Вече е възможно да се дефинира време, през което работи изпращане и получаване на съобщения, чрез електронен обмен (включва и двата протокола ССЕВ и СЕОС). По този начин може да се избегне проблемът (основно в ССЕВ) при който се получават съобщения (връчват) с наличен срок, извън работното време на администрацията, а в същото време срокът тече от датата на връчване;
  3. Нова функционалност – Добавени са две нови опции отнасящи се за електронния обмен на съобщения (СЕОС и ССЕВ). В зависимост от тяхната стойност, е възможно да се оптимизира използването на електронен обмен и от потребители използващи един и същ кореспондент за участник или различни кореспонденти за един и същ участник. Настройките са именувани: "Създаване на асоциации между участници и кореспонденти" и "Разрешава промяна на асоциацията между участник и кореспондент при регистрация на съобщение" и се намират в нов таб "Модули" в eProcess Management\Settings. Съответно:
    • В зависимост от стойността на настройката "Създаване на асоциации между участници и кореспонденти":
      • Включена - запазва се текущото поведение на системата;
      • Изключена:
        • При регистрация на съобщение не се изчита асоциацията (ако я има) между участник и кореспондент. На потребителя не се предлага кореспондент за документа.
        • При регистрация на съобщение не се записва направената асоциация между участник и кореспондент.
        • В списъка с участници не се позволява да се асоциира участник с кореспондент. Не се показват съществуващите (ако ги има) асоциации.
      • В зависимост от стойността на настройката "Разрешава промяна на асоциацията между участник и кореспондент при регистрация и изпращане на съобщение":
        • Включена - при регистрация винаги излиза формата за асоцииране на участник (подател) с наш кореспондент. Винаги се позволява да се промени стойността на наш кореспондент;
        • Изключена - запазва се текущото поведение на системата.
  1. Нова функционалност – Добавена е възможност за създаване и използване на глобални и локални примерни текстове за текст на имейл при изпращане на документ. Тези примерни текстове работят на същия принцип като останалите примерни текстове за относно, задачи, насочване и пр.;
  2. Нова функционалност – Вече е възможно при експорт на подписан файл от електронен архив на документ да се експортира подписано съдържание. За целта на потребителя се предоставя избор за:
    • Експорт на неподписан файл (оригиналното съдържание);
    • Експорт с Attached signature (.p7m файл);
    • Експорт с Detached signature (оригиналното съдържание + .p7s файл).
  3. Нова функционалност – Archimed eProcess Client вече е интегриран със Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ). Интегрирането на тази система ще позволи на администрациите лесно, бързо и проследимо да изпращат и получават документи и съобщения, чрез ССЕВ без да се налага да използват уеб интерфейса на същата система.
    • ССЕВ е система, която позволява изпращане и/или получаване и съхраняване на електронни документи за/от публични органи, физически и юридически лица. Комуникацията чрез системата за е-връчване замества класическия метод за доставка на писма и е в съответствие с чл. 43 от Регламент (ЕС) № 910/2014, и чл. 26, ал.2 и ал.4 от Закона за електронното управление (ЗЕУ);
    • Основни моменти в интеграцията с Archimed eProcess Client:
      • Привилегии и възможност за работа със ССЕВ имат същите служители, които могат да работят със СЕОС;
      • С цел максимално опростяване и улесняване на работата на служителите с модула, съобщенията получени, чрез ССЕВ се обработват по идентичен начин на съобщенията получени, чрез СЕОС;
      • Поради особености в спецификацията на използвания протокол, документ може да се изпрати:
        • Към (публична) организация, само ако тя присъства в регистъра на участници;
        • Към юридическо лице, само ако юридическото лице е регистрирано в ССЕВ. За съжаление системата не предоставя начин за проверка на това дали дадено юридическо лице е регистрирано;
        • Към физическо лице, като документът се изпраща без оглед на това дали лицето е регистрирано в ССЕВ или не е.

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Google Analytics
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Google
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Save