Archimed eProcess

Workflow

От съществено значение за развитието на еднa организация е ефективното управление на различните типове работни процеси и съпътстващата ги документация.

Всеки един бизнес процес в компанията е свързан със съответните документи и бланкови екземпляри, използвани от организацията. 

С помощта на Archimed eDMS, Вие имате възможност да моделирате и автоматизирате тези процеси, да записвате и проследявате на какъв етап от движението е съответния процес и документацията, свързана с него.  

Image

С Archimed eDMS, Вие сте в състояние по електронен път да поставяте, изпълнявате и проследявате сроковете за изпълнение на задачи, да установявате къде се получава забавяне или стопиране на процеса и да предприемете превантивни мерки за отстраняването им. 

Чрез Archimed eDMS компаниите получават централизирано хранилище на документацията, свързана с изпълнението на съответния процес, с възможност за групова работа и отдалечен достъп, съобразен с ролите на служителите, съгласуване и одобрение на процеса на няколко нива, както и бърз и лесен достъп до информацията.  

Archimed eDMS създава и поддържа гъвкава работна рамка за управление работните процеси и вътрения документооборот във всички отдели на фирмата, включително в нейните териториално отдалечени поделения и клонове. 

  • Управление на договори и допълнителни споразумения 
  • Управление на командировъчни заповеди, молби за отпуск
  • Управление на различни типове заявки – закупуване на материали, техника, лекарства, ремонт на техника, отпускане на средства, възстановяване на разходи и др. 
  • Управление и обработка на жалби и оплаквания от клиенти
  • Управление и обработка на постъпили запитвания и поръчки
  • Управление на застрахователни щети и настъпили застрахователни премии
  • Управление на клиентски досиета и досиета на служители в организацията
  • Управление на технически чертежи в електронен архив
  • Управление на работни инструкции, чертежи и спецификации за производството
  • Управление на документи при получени мострени материали от доставчици
  • Управление на документи при входящ контрол на доставени материали
  • Управление на документи при рекламация, несъотвестваща продукция и спряна от производство продукция
  •  Управление на документи при изходящ контрол на готова продукция
  • Производство, контрол, паспортизиране и внедряване в производствения процес
  • Управление на данните за инструменталната екипировка
  • много други 

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Google Analytics
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Google
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Save