От съществено значение за развитието на еднa организация е ефективното управление на различните типове работни процеси и съпътстващата ги документация.
Всеки един бизнес процес в компанията е свързан със съответните документи и бланкови екземпляри, използвани от организацията.
С помощта на Archimed eDMS, Вие имате възможност да моделирате и автоматизирате тези процеси, да записвате и проследявате на какъв етап от движението е съответния процес и документацията, свързана с него.

С Archimed eDMS, Вие сте в състояние по електронен път да поставяте, изпълнявате и проследявате сроковете за изпълнение на задачи, да установявате къде се получава забавяне или стопиране на процеса и да предприемете превантивни мерки за отстраняването им.
Чрез Archimed eDMS компаниите получават централизирано хранилище на документацията, свързана с изпълнението на съответния процес, с възможност за групова работа и отдалечен достъп, съобразен с ролите на служителите, съгласуване и одобрение на процеса на няколко нива, както и бърз и лесен достъп до информацията.
Archimed eDMS създава и поддържа гъвкава работна рамка за управление работните процеси и вътрения документооборот във всички отдели на фирмата, включително в нейните териториално отдалечени поделения и клонове.
- Управление на договори и допълнителни споразумения
- Управление на командировъчни заповеди, молби за отпуск
- Управление на различни типове заявки – закупуване на материали, техника, лекарства, ремонт на техника, отпускане на средства, възстановяване на разходи и др.
- Управление и обработка на жалби и оплаквания от клиенти
- Управление и обработка на постъпили запитвания и поръчки
- Управление на застрахователни щети и настъпили застрахователни премии
- Управление на клиентски досиета и досиета на служители в организацията
- Управление на технически чертежи в електронен архив
- Управление на работни инструкции, чертежи и спецификации за производството
- Управление на документи при получени мострени материали от доставчици
- Управление на документи при входящ контрол на доставени материали
- Управление на документи при рекламация, несъотвестваща продукция и спряна от производство продукция
- Управление на документи при изходящ контрол на готова продукция
- Производство, контрол, паспортизиране и внедряване в производствения процес
- Управление на данните за инструменталната екипировка
- много други