Държавна администрация

Административните процеси и свързаното с тях управление на документи е от изключителна важност за организациите от държавната и общинска администрация.

Чрез Archimed eDMS те могат да изградят гъвкава и лесна за използване система за управление на административната дейност, която да обхване целия процес на обслужване на гражданите и всички административни процеси в организацията.

Функциите за регистрация на документи в модул Аrchimed eProcess са съобразени с Единната държавна система за деловодство и позволяват на служителите в държавните организации да преминат безпроблемно от хартиен документооборот към работа с електронни документи и гъвкаво дефиниране и управляват всеки повторяем работен процес в организацията.

Типични решения

  • Управление на входяща, изходяща и вътрешна документация в деловодство, обща канцелария и по дирекции, отдели;
  • Управление и маршрутизиране на  типичните административни процеси;
  • Изграждане на електронни архиви от документация;
  • Управление на информационни електронни регистри;
  • Управление на проектна документация, договори и допълнителни споразумения;
  • Управление на досиета от документи от кореспонденция с други организации;
  • Управление на досиета на служители;
  • Електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на вътрешни документи с електронен подпис;
  • Електронен обмен на документи с други администрации, физически или юридически лица (СЕОС, ССЕВ, имейл);
  • Обслужване на граждани и фирми по електронен път;

Archimed eProcess позволява да се моделират и автоматизират всички повторяеми административни процеси, да отразявате и проследявате на какъв етап от движението е съответния процес и документите, свързани с него. Можете да установявите къде се получават забавяне или стопиране на процеса и да предприемете превантивни мерки за отстраняването им.

С директна връзка към електронния архив на сканираните/импортираните на документи, потребителят взаимодейства едновременно, както със съдържанието на документа, така и с неговата описателна част (РКК) и други данни свързани с него в контекста на цялостния работен поток.

Средствата за поставяне на задачи с конкретни изпълнители и срокове и проследяването на тяхното изпълнение гарантират спазването на нормативните срокове и до голяма степен улесняват контрола на ръководството над цялостната работа на администрацията.

Archimed eDMS дава възможност на организациите от държавната администрация и местната власт да предоставят на гражданите и фирмите модерни средства за отдалечено обслужване през Интернет.

Чрез електронните услуги значително се намалява натоварването на служителите в администрацията, спестява се време на обслужваните граждани и фирми и като резултат се повишава тяхната удовлетвореност.

Отвореният стандарт за обмен на документи, реализиран в Archimed eDMS, е значителна крачка напред в изпълнение на стратегията за електронно управление.

Той позволява на различните структури от държавната и местната власт да обменят документи директно, без загуба на време и разходи за консумативи и транспорт на документи.

Ползи за държавната администрация

  • Създаване на единна електронна и управлявана работна среда за обмен на данни, дoкументи и информация;
  • Ускорява бизнес процесите чрез въвеждане на автоматизирани работни потоци (workflows), следващи вътрешните правила на всяка отделна организация;
  • Оптимизира документооборота чрез въвеждане на електронни документи и правила за тяхното движение и обработка;
  • Съществено съкращава операционните времена и съкращава циклите при изпълнение на процедури и услуги за обслужване на клиентите;
  • Подобряване видимостта и управлението на сроковете по документи и задачи;
  • Чувствително съкращаване на времето за придвижване на документите и изпълнението на задачите;
  • Оптимизиране на процеса на търсене на документи с минимум 60%;
  • Съкращаване на разходите за съхранение и обмен на документи;
  • Гарантирана сигурност на достъпа по отношение на чувствителни данни и информация посредство различни роли и права;
  • Въвежда работната рамка на електронното правителство;

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Google Analytics
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Google
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Save