Банки и финансови институции

Решения

Типични решения

  • Управление на клиентски досиета - спесимени, условия за управление на сметки
  • Управление на кредитни досиета
  • Архив на документи - изплатени чекове, платежни документи
  • Управление на бизнес процесите - кредитиране, административни процеси, вътрешно банкови процедури
  • Автоматизирана обработка на документи за издаване на дебитни и кредитни карти
  • Автоматизирана обработка на документи за кредитиране
  • Автоматизирана обработка на платежни документи
  • Електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на документи с електронен подпис
  • Електронен обмен на документи с администрации, юридически или физически лица (ССЕВ, емейл)
  • Интеграция с вътрешни core системи
  • Custom разработки и допълващи решения

Финансовият сектор, банковото и застрахователно дело днес предлагат едни от най-бързо развиващите се услуги. Клиентите в този сектор се характеризират със специфични нужди и високи изисквания към реализацията и нивото на поддръжката на информационните системи и софтуерните приложения, работещи в реално време.

Все повече в последните години финансовите институции осъзнават необходимостта от наличието на специализирани решения за управление на фронт офиса на банката, която да подпомагат и автоматизират критичните бизнес процеси при обслужване на клиентите и свързаната с това информация.

Image

Наличието на такива решения води до няколко ясно изразени предимства:

  • изграждане на единна управлявана работна среда за обмен на данни, документи, информация и екипно сътрудничество
  • подобряване бързината и качеството на обслужване на клиентите
  • повишаване на ефективността на служителите
  • оптимизира времето за намиране на документи с минимум 60%
  • намаляване на разходите за издръжка на дейността 
  • намаляване на внесените рискове от престои заради загуба на данни и документи
  • намаляване на внесени рискове от неустойки и щети по просрочени задължения 
  • гарантирана сигурност на достъпа по отношение на чувствителни данни и информация посредство различни роли и прав

Давид Холдинг АД предлага и успешно внедрява вече повече от 25 години специализирани решения за автоматизация и управление на процесите на компаниите от финансовия сектор.


Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg

© DAVID Holding Co. All rights reserved.

Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“ също приемате и общите условия на уебсайта. Моля, прочетете и нашата политика за поверителсност и защита на личните данни, приемайки тези условия Вие се съгласявате с обработката на вашите лични данни съгласно законодателството (Общия регламент за защита на данните) и описва какво правим с вашите лични данни, съгласно правното основание, на което го правим, и да предоставим повече информация относно вашите права.
pdfПравила и условия | pdfПолитика за лични данни