Типични решения
- Клиентски досиета - спесимени, условия за управление на сметки
- Кредитни досиета
- Архив на документи - изплатени чекове, платежни документи
- Управление на бизнес процесите - кредитиране, административни процеси, вътрешно банкови процедури
- Автоматизирана обработка на документи за издаване на дебитни и кредитни карти
- Автоматизирана обработка на документи за кредитиране
- Автоматизирана обработка на платежни документи
Финансовият сектор, банковото и застрахователно дело днес предлагат едни от най-бързо развиващите се услуги. Клиентите в този сектор се характеризират със специфични нужди и високи изисквания към реализацията и нивото на поддръжката на информационните системи и софтуерните приложения, работещи в реално време.
Все повече в последните години финансовите институции осъзнават необходимостта от наличието на специализирани решения за управление на фронт офиса на банката, която да подпомагат и автоматизират критичните бизнес процеси при обслужване на клиентите и свързаната с това информация.
Наличието на такива решения води до няколко ясно изразени предимства:
- подобряване бързината и качеството на обслужване на клиентите
- повишаване на ефективността на служителите
- намаляване на разходите за издръжка на дейността
- намаляване на внесените рискове от престои заради загуба на данни и документи
- намаляване на внесени рискове от неустойки и щети по просрочени задължения
Давид Холдинг АД предлага и успешно внедрява вече повече от 25 години специализирани решения за автоматизация и управление на процесите на компаниите от финансовия сектор.