Административните процеси и свързаното с тях управление на документи е от изключителна важност за организациите от държавната и общинска администрация.
Чрез Archimed eDMS те могат да изградят гъвкава и лесна за използване система за управление на административната дейност, която да обхване целия процес на обслужване на гражданите и всички административни процеси в организацията.
Функциите за регистрация на документи в модул Аrchimed eProcess са съобразени с Единната държавна система за деловодство и позволяват на служителите в държавните организации да преминат безпроблемно от хартиен документооборот към работа с електронни документи.
Типични решения
- Деловодство, архив, обща канцелария;
- Информационни електронни регистри;
- Електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на вътрешни документи с електронен подпис;
- Електронен обмен на документи с други администрации, физически или юридически лица (СЕОС, ССЕВ, имейл);
- Управление и маршрутизиране на типичните административни процеси;
- Обслужване на граждани и фирми по електронен път;
С директна връзка към изображенията на документите, потребителят взаимодейства едновременно както със съдържанието на документа, така и с атрибутите и други данни свързани с него в контекста на цялостния работен поток.
Средствата за поставяне на задачи с конкретни изпълнители и срокове и проследяването на тяхното изпълнение гарантират спазването на нормативните срокове и до голяма степен улесняват контрола на ръководството над цялостната работа на администрацията.

Archimed eDMS дава възможност на организациите от държавната администрация и местната власт да предоставят на гражданите и фирмите модерни средства за отдалечено обслужване през Интернет.
Чрез електронните услуги значително се намалява натоварването на служителите в администрацията, спестява се време на обслужваните граждани и фирми и като резултат се повишава тяхната удовлетвореност.
Отвореният стандарт за обмен на документи, реализиран в Archimed eDMS, е значителна крачка напред в изпълнение на стратегията за електронно управление.
Той позволява на различните структури от държавната и местната власт да обменят документи директно, без загуба на време и разходи за консумативи и транспорт на документи.