Типични решения
- Управление на документооборота
- Управление на кореспонденцията
- Управление на тръжни процедури и договори
- Управление и маршрутизиране на бизнес процесите
- Управление на задачи, срокове и контрол на решенията
- Цифровизиране и централизиране на документооборота
- Създаване на регистър и управление на вътрешните процедури и правила
- Създаване на пациентски досиета
- Проектиране и разработка на електронни административни услуги
Ежедневната работа на организациите и институциите в сектора на здравеопазването е неразделно свързана с движение, обработка и управление на документи, в т.ч. входяща и изходяща кореспонденция с други институции и пациенти, заповеди от страна на висшето ръководство, молби и жалби от пациенти, управление на пациенски досиета или договори свързани с доставка на материали и консумативи, и много други.
В последните години се забелязва все по-нарастващата нужда на тези институции от бърз и ефективен начин за централизирано управление на движението на тези документи, намаляване на хартиения документооборот и оперативните разходи, бързо търсене и лесен начин за следене на сроковете по изпълнение на задачи и документи.
Archimed eDMS e отворена и адаптивна софтуерна платформа, с която ще изградите гъвкави решения за управление на бизнес процеси, документи и екипни взаимодействия. Системата събира, съхранява, актуализира и предоставя за многократно ползване документи и данни в организацията, доставяйки точната информация на правилното място.
Archimed eDMS ще подпомогне здравното заведение или организация при електронното движение на документи и ще осигури моментален достъп до всички регистри в институцията във всеки един момент.
Освен това внедряването на системата ще Ви позволи да намалите наполовина времето за съгласуване на документите между отделите и различните звена.
Внедряването на Archimed eDMS предоставя съществени предимства на компаниите и институциите от здравния сектор, в т.ч:
- Намаляване на разходите за съхранение и обмен на документи
- Оптимизиране на бизнес процесите
- Създаване на единна работна среда за обмен на данни, дoкументи и информация
- Подобряване качеството на бизнес процесите в управлението на фирмата
- Сигурност при достъпа до данните
- Повишаване на конкурентноспособността
- Намаляване на оперативните разходи и ръст на печалба от дейността
- Оптимизация на работните потоци в организацията и нейните отдалечени офиси, клонове, поделения
- Управление на задачите и сроковете, следене изпълнението при критични процеси
- Моментален достъп до документите и винаги актуална информация