Банки и финансови институции

Типични решения

  • Управление на клиентски досиета - спесимени, условия за управление на сметки
  • Управление на кредитни досиета
  • Архив на документи - изплатени чекове, платежни документи
  • Управление на бизнес процесите - кредитиране, административни процеси, вътрешно банкови процедури
  • Автоматизирана обработка на документи за издаване на дебитни и кредитни карти
  • Автоматизирана обработка на документи за кредитиране
  • Автоматизирана обработка на платежни документи
  • Електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на документи с електронен подпис
  • Електронен обмен на документи с администрации, юридически или физически лица (ССЕВ, емейл)
  • Интеграция с вътрешни core системи
  • Custom разработки и допълващи решения

Финансовият сектор, банковото и застрахователно дело днес предлагат едни от най-бързо развиващите се услуги. Клиентите в този сектор се характеризират със специфични нужди и високи изисквания към реализацията и нивото на поддръжката на информационните системи и софтуерните приложения, работещи в реално време.

Image

Все повече в последните години финансовите институции осъзнават необходимостта от наличието на специализирани решения за управление на фронт офиса на банката, която да подпомагат и автоматизират критичните бизнес процеси при обслужване на клиентите и свързаната с това информация.

Ползи за банков и финансов сектор

  • Изграждане на единна управлявана работна среда за обмен на данни, документи, информация и екипно сътрудничество;
  • Ускоряване на бизнес процесите чрез въвеждане на автоматизирани работни потоци (workflows), следващи вътрешните правила на всяка отделна организация;
  • Оптимизиране на документооборота чрез въвеждане на електронни документи и правила за тяхното движение и обработка;
  • Подобряване бързината и качеството на обслужване на клиентите - съществено съкращаване на операционните времена и циклите при изпълнение на процедури и услуги за обслужване на клиентите;
  • Повишаване на ефективността на служителите;
  • Създаване на възможност за екипност и групова работа с функциите за контрол на версиите на документите;
  • Намаляване на разходите за съхранение и обмен на документи;
  • Оптимизира времето за намиране на документи с минимум 60%;
  • Подобряване видимостта и управлението на задачите и сроковете;
  • Намаляване на внесените рискове от престои заради загуба на данни и документи;
  • Намаляване на внесени рискове от неустойки и щети по просрочени задължения;
  • Гарантирана сигурност на достъпа по отношение на чувствителни данни и информация посредством различни роли и права;

Давид Холдинг АД предлага и успешно внедрява вече повече от 27 години специализирани решения за автоматизация и управление на процесите на компаниите от финансовия сектор.

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg