Archimed eProcess Web 2023
Нови функционалности и подобрения
Archimed eProcess Desktop 2023
Нови функционалности и подобрения
Archimed eProcess Web 2021
Нови функционалности и подобрения
Archimed eProcess Desktop 2021
Нови функционалности и подобрения
Archimed eDMS срещу абонамент
С десетки хиляди лицензирани потребители в България и зад граница, Archimed eDMS е първият разпознаваем български софтуерен бранд, неоспорим лидер в софтуера за управление на бизнес процеси, документи и административни услуги, предоставяни по електронен път.
Сега идеален момент да стартирате управлението на бизнес процесите и документите във вашата организация с кампания Archimed Zero.
Завършено, отворено и адаптивно софтуерно решение
За да управлявате корпоративното съдържание (ECM) правилно, първо трябва да мислите стратегически за това как информацията протича през вашата организация и ролята, която тя играе във всичко - от бизнес процесите до сигурността и управлението на промените.
Аrchimed eDMS е завършено, отворено и адаптивно софтуерно решение, което да Ви помогне да систематизирате и електронно да управлявате вашето корпоративно съдържание: протичането на бизнес процесите /workflow/, документите, електронните архиви от документи, 2D и 3D CAD/CAM чертежи и екипното сътрудничество във вашата организация.
Решението е подходящо за организации от всички сфери на бизнеса – държавна и общинска администрация, бюджетни организации, банки и застрахователни компании, търговски и индустриални дружества, организации в здравния сектор, строителни компании, счетоводни къщи, адвокатски кантори, учебни заведения и др.
Системата събира, съхранява, актуализира и предоставя за многократно ползване документи и данни в организацията, доставяйки точната информация навреме и на правилното място, предоставя средства за съкращаване на времето за изпълнение на всяка задача и намаляване на оперативните разходи.
Аrchimed eDMS е с трислойна архитектура – клиент, сървър и уеб и е изградено върху индустриaлните софтуерни стандарти на Microsoft. Системата е разделена на отделни модули, които могат да работят, както самостоятелно така и интегрирано помежду си. Съхранението на базата данни с документи може да бъде на локален сървър или в избрана от съответната организация облачна среда.
Archimed еDMS предоставя всички необходими функциии и възможности за моделиране управлението на документните и оперативните работни потоци, както и удобен инструментариум за тяхното следене, контрол и изграждане на ефективно управлявани екипни взаимодействия.
Archimed eDMS Ви дава възможност да създавате собствени, процесно зависими правила за работа с документите във вашата организация, както и работна рамка за последователността от действия, които трябва да извършва всеки служител при работата с тях.
Защо Archimed eDMS?
Едно от водещите решения за управление на бизнес процеси, документи и екипно сътрудничество в България, с повече от 20 000 лицензирани потребители;
Автоматизация/маршрутизация на типични бизнес процеси по обработка на дадени типове документи, което води до елиминирането на редица ненужни действия и повишава производителността на служителите;
Оптимизиране и подобряване на качеството на бизнес процесите и работните потоци - значително намаляване времето за придвижване на документите и разходите за копирането им;
Наличието на средства за контрол на изпълнението на задачите и сроковете им дава обратна връзка на управителя за хода на изпълнение на процесите във фирмата;
Създаване на възможност за екипност и групова работа с функциите за контрол на версиите на документите(check in, check out) - контрол на версиите с и без история;
Бързо и лесно електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на документи чрез електронен подпис или друг тип сертификат;
Гарантирана сигурност на данни и документи с различни нива на достъп на потребителите спрямо ролята в организацията. Допълнителна сигурност на достъпа и данните дава възможността за логване с активна директория, о-Auth или електронен подпис/сертификат, както и поддържане на двуфакторна автентикация;
Лесно пълнотекстово търсене в съдържанието на импортираните файлове или сканираните документи (OCR);
Бърза и лесна регистрация и изпращане на документи по имейл, директно през системата /през Outlook или чрез допълващ модул Е-mail протокол/;
Възможност за интеграция с други, използвани от организацията системи за изграждане на единна работна среда за обмен на данни, документи и информация;
Изключително богат набор от справки, с които Вие можете да получите по всяко време актуална статистическа, оперативна и контролна информация, която до голяма степен да улесни вземането на управленчески решения;
Специализиран уеб административен модул за по-лесно и ефективно управление на всички настройки свързани с базата данни;
Нотификационни известия за определени действия, които трябва потребителите да изпълнят в системата, в съответните крайни срокове;
Първокласна техническа поддръжка – на място, отдалечено, по телефон, е-мейл и сайт за техническа поддръжка;
Изключително гъвкава ценова политика за закупуване и ползване на системата;
Archimed на цена от 0.00 лева!
Безплатната версия на продукта предлага пълната функционалност на Archimed eDMS и се доставя при Вас с договор за обновяване и първокласна техническа поддръжка на потребителите от две нива за период от 3 години след доставката.
Спрямо кампания Archimed Zero, потребителят получава безсрочен безплатен лиценз за ползване на системата, съгласно условията на договор с ДАВИД Холдинг АД за обновяване и техническа поддръжка на потребителите
Безплатните лицензии са два типа:
За потребители с фиксирани работни места (фиксиран лиценз)
За потребители в Интернет (плаващ web лиценз)
Лицензът се генерира за минимум 5 WEB потребители или за 10 фиксирани работни места в локалната мрежа
Като задължително условие за безплатно безсрочно лицензиране е потребителят приема да обновява избраните модули на Archimed eDMS за срок от 36 (тридесет и шест) месеца след датата на издаване на безсрочния безплатен лиценз за ползване на продукта
Месечната такса за обновяване зависи от конкретната конфигурация от модули и лицензи
Лицензът не може да бъде прехвърлян към други организации или лица
Всички потребители, ползващи Archimed eDMS ще получават в периода от 36 (тридесет и шест) месеца безплатно следните професионални услуги:
Всички междинно и основно подобрени версии на Archimed eDMS
Безплатно отстраняване на докладвани и възпроизведени грешки
Безплатна документация за потребителя и системния администратор.
По желание на потребителя, ДАВИД Холдинг АД предоставя платени услуги на преференциална цена за инсталиране и конфигуриране на софтуера, обучение на потребителите, конвертиране на данни и документи, описание на процесни маршрути и други, свързани с безупречната работа на Archimed еDMS при потребителя.
*Месечната такса се изчислява, конкретно за всеки клиент, в зависимост от броя на работните места, конфигурацията и типа на избраните модули.