
Модулът предоставя средствата, с които да интегрирате Archimed eDMS с други използвани от организацията софтуерни решения, като автоматично да се извлича и/или създава информация от една система в друга.
Така изграждате единна работна среда за обмен на данни, документи и информация.
Интегрирана онлайн платформа за предоставяне на на електронни услуги през Интернет на външни потребители за организацията - граждани, фирми, държавни и общински организации и т.н.
Модулът позволява външни потребители сами да регистрират документи през Интернет, като по този начин автоматично се стартира вътрешна услуга по обработката на заявката им в Archimed.
Модулът е интегриран в официалната WEB страница за организацията и позволява:
- автоматично стартиране на услуга по електронен път
- проверка на състоянието за заявената услуга по електронен път
- получаване на резултата от услугата по електронен път
Модул за генериране на интернет код за достъп до определена преписка, за проследяване на нейното състояние.
Функции на Archimed WebCheck:
- Online проследяване на развитието по подадено на хартиен носител заявление за услуга
- Външния потребител въвежда регистрационния индекс и код за достъп през интернет, генерирани от Archimed eProcess и предоставени на подателя
- В резултат на това той вижда всички отразени от вътрешните оперативни служители действия по съответния документ
- Всеки външен потребител вижда само тези документи, които той е инициирал
Допълнителна модулна функционалност предоставяща възможност за извличане на данни от регистрите на държавната администрация. Налице е интеграция с Търговски регистър (Справка за актуално състояние), като чрез нея, по въведен ЕИК на юридическо лице, се извличат неговите данни. Чрез тях е възможно да се опреснят вече наличните данни за лицето в Архимед или да се създаде нов кореспондент. По този начин се избягва „ръчното“ въвеждане на данни в системата и съответно възможността за допускане на грешки. Функционалността работи за администрациите имащи достъп до този регистър в REGIX (Registry Information eXchange system) на Министерство на електронното управление (МЕУ).
Функционалността предоставя и възможност за извличане на данни за съответното юридическо или физическо лице и от други вътрешни за организацията регистри от бази данни, ако тя разполага с такива, където тази информация се съдържа.
Специализиран модул, разработен в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно GDPR и относно изтриването на лични данни след изтичане на валидността на документа.
Механизмът е създаден за да изпълни следните цели:
- Да бъде приведе Archimed eDMS в съответствие с регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и Съвета в частта му за заличаване на лични данни, чрез добавяне на функционалност, която да дава възможност за заличаване на данни, след изтичане на определен срок;
- Да намали обема от съхранявани лични данни, ограничавайки по този начин размера на евентуалната щета, която би настъпила при кражба на базата;
- Да намали обема на съхраняваната, ненужна информация от организациите и освобождаване на сървърен ресурс;
- Да осигури възможност за изготвяне на справка/списък описваща документите, подготвени за заличаване;
6.1 Archimed Е-mail протокол
Специализирана модулна функционалност, която изцяло замества и разширява наличната от предходни версии интеграция с Microsoft Outlook.
Основните цели постигнати с новата разработка са следните:
- Осигуряване на възможност на организациите да обменят електронно документи с кореспонденти, които нямат регистрации в Системата за Електронен Обмен на Съобщения (СЕОС) и Системата за Сигурно Електронно Връчване (ССЕВ) на МЕУ;
- Осигуряване на възможност на организацията използваща Archimed eProcess/.NET, да използва функционалностите на модула за електронен обмен, дори и ако няма регистрация в СЕОС или ССЕВ;
- Осигуряване на възможност за използване на публична и/или ведомствена инфраструктура за обмен на документи, за разлика от СЕОС и ССЕВ, където се използва инфраструктура на МЕУ;
- Използване на утвърден и масов метод за обмен на съобщения;
6.2 Archimed СЕОС /Система за електронен обмен на съобщения/
6.3 Archimed ССЕВ /Сигурно електронно връчване/ - Линк към страницата за ССЕВ
Възможността неструктурираното съдържание (файловете на електронния архив, съобщения от е-Обмен, имейли и др.) да бъдат съхранявани извън основната база данни на Archimed в множество различни хранилища.
Това дава възможност за:
- Драстично намаляване на размера на основната база данни на Archimed, с възможност за по-дългосрочно използване на безплатната, версия на Microsoft SQL Server – Express Edition (работеща с бази данни с размер до 10 ГБ)
- Значително улесняване на процедурите по актуализиране, поддръжка и създаване на резервни копия на базата данни на Archimed
- Оптимизиране на скоростта на достъп до данните, чрез разпределянето им в различни хранилища, според техния тип и момент на постъпване
- Допълнителна защита на съхраненото съдържание, благодарение на поддръжката на хранилища с ограничен само до четене достъп
- Наличие на филтри за защита от зловредно съдържание, филтри за оптично разпознаване на съдържание и филтри за индексиране на съдържание
- Поддържаните по настоящем хранилища за неструктурирано съдържание са:
- Файловата система и споделени по мрежата папки
- Различна от основната Microsoft SQL Server база или сървър
- Новата система за съхранение на неструктурирано съдържание позволява интеграцията с хранилища като други СУБД, уеб услуги и специализирани решения на други доставчици.
Посредством този модул известия, които системата изпраща, вече могат да бъдат и под формата на кратки SMS съобщения, благодарение на интеграцията с Twilio или друг доставчик на SMS услуги.
Възможно е използването на следните методи за проверка на съдържание за зловреден код:
- Интеграция на сканирането за зловредно съдържание с инсталиран антивирусен софтуер (AMSI);
- Интеграция със уеб услугата за сканиране на съдържание предоставена от МЕУ (Министерство на електронното управление).
Съдържанието се проверява, малко след неговото добавяне в системата.
Двуфакторна автентикация при удостоверяване на потребител в Archimed eDMS. За всеки потребител от съответния му профил в системата може да се настрои да получава еднократен код, с който да верифицира, че наистина той е лицето, което влиза в съответния профил в Archimed.
Осигурени са два възможни канала за получаване на този еднократен код за вход:
- Чрез СМС
- Чрез имейл съобщение
Функционалността за двуфакторна автентикация (2FA) е популярно средство, което добавя още едно ниво на сигурност на профилите на потребителите на системата.
Moдулът позволява да се дефинират различни платени услуги към документните типове в Archimed eProcess. По този начин при създаване на документ в системата, към него могат да се създадат задължения, които да бъдат управлявани от системата.
Създадените задължения могат да бъдат погасявани по няколко начина:
- Чрез Archimed eProcess;
- Чрез Archimed Online Services;
- Чрез Archimed Cashregister;
- Чрез Archimed Payments API;
Налице за различни справки, спрямо параметрите и статуса на задълженията по документите. Налични са различни визуални индикатори, които индикират наличието на задължения по документ, така че служителите лесно да се информират за техния статус.
Mодулът представлява уеб услуга, чрез която може да се извлича информация за наличните задължения на кореспондентите в системата или да се създават нови задължения. Могат да се създават плащания в системата, както и да се погасяват налични вече задължения.
На база на този модул е разработена интеграция с EasyPay, която позволява физически или юридически лица, на касите на EasyPay или чрез www.epay.bg, да погасяват своите задължения в организация използваща Архимед.
Системата разполага с една от най-добрите средства и възможности за оптично разпознаване на символи (OCR) в сканирани изображения използвайки технологията за оптично разпознаване от ABBYY Software House.
По този начин можете да индексирате и да извършвате пълнотекстово търсене в съдържанието на сканираните документи, като по този начин бързо и лесно да намирате необходимата ви информация. Лицензирането е на различни пакети в зависимост от нуждите – брой страници на месец или годишно.
Системата може да работи, използвайки и технологията за оптично разпознаване на символи (OCR) на Tesseract. Лицензирането е за неограничен брой страници на месец.