
Archimed eDocs предлага напълно завършено решение за сървърно управление на електронни документи през техния жизнен цикъл, както и за изграждане и управление на електронни архиви от документи и чертежи.
Вашето решение с Archimed ZERO
Управление на бизнес процеси
Завършено решение за управление на бизнес процеси (Workflow), подходящо за средни и големи организации.
- Microsoft Office документи
- Adobe PDF електронни документи
- Сканирани хартиени документи
- Сканирани хартиени чертежи и схеми
- eDrawings електронни чертежи
- AutoCAD DWG/DXF електронни чертежи
- CAD файлове - SolidWorks, Pro-E, NX/Solid Edge
- Растерни изображение - TIFF, JPG, PNG
- Аудио/Видео/WEB - AVI, SWF, HTML5
Archimed eDocs управлява задачите към екипа и позволява автоматизиране на процеси за преглед, съгласуване и утвърждаване на документи с достъп да актуалните версии на документите и съгласно правата за достъп на всяка потребителска роля.
Archimed eDocs предлага развита система за сигурност и контрол на достъпа, позволяваща да се определят стриктно правата на всеки потребител и условията за достъп до всеки един документ. Правата в Archimed eDocs са част от общите права на потребителите в Archimed eDMS.
Archimed eDocs управлява всички действия върху документите и следи промяната на тяхното състояние, като ги съхранява в структурирани електронни хранилища на един или повече сървъри в организацията.
- Сървърно базирано оптично разпознаване на символи (ABBYY OCR Engine или Tesseract OCR Engine ) и текст, вкл. на Кирилица, със 100% гаранция за разпознаване от първия път!
- Сървърно базирано извличане на данни от документи, които са без фиксиран формат, включително от фактури, договори, писма и сканирани таблици на формуляри и чертежи.
- Растерно - векторно конвертиране и xибридно растерно/векторно редактиране на сканирани чертежи, карти и схеми, с възможност за съхранение в DWG формат.