Archimed eProcess

Потребителски интерфейс

Страница „Работен плот“ показва най-важната информация, в максимално синтезиран вид, с възможност за бърз достъп до съответните документи или задачи. Тя е разделена на четири панела - „Насочвания към мен“, „Насочвания от мен“, „Мои работни документи“ и „Отметки“.

Страница „Търсене на документи“ предоставя възможност за бързо и лесно намиране на документи, чрез комбинация от различни филтриращи компоненти. Резултатите дават бърза информация с един поглед за състоянието на документите. Има възможност за експорт и създаване на множество индивидуални справки.

Страница „Търсене по насочвания“ (задачи) позволява да се намират направени насочвания към вече регистрирани документи чрез комбинация от различни филтриращи параметри. Резултатите дават информация за състоянието по различни насочвания (задачи). Има възможност за експорт и създаване на множество индивидуални справки.

Изглед „Електронен архив“ към документ е мястото където се импортира или сканира електронния формат на избрания документ. Има възможност за преглед, редакция, версии на документа, експорт и др. Всяко едно действие с документа, извършено от даден потребител се отразява в неговата „История“.

Изглед „Преписки и свързани“ предоставя информация за всички междинни документи, документи-отговори, регистрирани към разглеждания основен документ, както и всички свързани с него документи. На едно място се съдържа цялата информация по дадена тема и бързо се преминава между отделните документи.

Изглед „Насочвания“ съдържа списък с всички направени насочвания по разглеждания документ, заедно с въведените действия като отговори по тях. Информацията може да се филтрира, което позволява да се следи тяхното състояние.

Блок схема на бизнес процес (workflow), свързан със „Заявка за смяна на масло“. Схемата всключва всички етапи от начало до край, през които съответния процес може да премине. Позволени са множество разклонения в зависимост от направените решения от посочените отговорни лица на всеки етап на изпълнението на процеса.

Етап от изпълнението на бизнес процес (workflow), стартиран чрез документ за съгласуване – Докладна записка. През системата може лесно да се проследи на какъв етап е процеса, кой го изпълнява, какво трябва да извърши, има ли забавяния и съответно да се предприемат мерки за отсраняването им, при наличие на такива.

През страница "Организационна схема", потребителите имат възможност да преглеждат структурата на организацията, работните календари на служителите и отделите, както и да въвеждат и променят отсъствията на служители. Работният календар включва събития, като назначаване на служител, освобождаване от работа и неговите отсъствия (платени и неплатени отпуски, болнични и др).

Archimed Online Services e интегрирана онлайн платформа за предоставяне на електронни услуги през Интернет на външни потребители за дадена организация - граждани, фирми, държавни и общински организации и т.н.

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Google Analytics
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Google
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Save