Страница „Работен плот“ показва най-важната информация, в максимално синтезиран вид, с възможност за бърз достъп до съответните документи или задачи. Тя е разделена на четири панела - „Насочвания към мен“, „Насочвания от мен“, „Мои работни документи“ и „Отметки“.
Страница „Търсене на документи“ предоставя възможност за бързо и лесно намиране на документи, чрез комбинация от различни филтриращи компоненти. Резултатите дават бърза информация с един поглед за състоянието на документите. Има възможност за експорт и създаване на множество индивидуални справки.
Страница „Търсене по насочвания“ (задачи) позволява да се намират направени насочвания към вече регистрирани документи чрез комбинация от различни филтриращи параметри. Резултатите дават информация за състоянието по различни насочвания (задачи). Има възможност за експорт и създаване на множество индивидуални справки.
Изглед „Електронен архив“ към документ е мястото където се импортира или сканира електронния формат на избрания документ. Има възможност за преглед, редакция, версии на документа, експорт и др. Всяко едно действие с документа, извършено от даден потребител се отразява в неговата „История“.
Изглед „Преписки и свързани“ предоставя информация за всички междинни документи, документи-отговори, регистрирани към разглеждания основен документ, както и всички свързани с него документи. На едно място се съдържа цялата информация по дадена тема и бързо се преминава между отделните документи.
Изглед „Насочвания“ съдържа списък с всички направени насочвания по разглеждания документ, заедно с въведените действия като отговори по тях. Информацията може да се филтрира, което позволява да се следи тяхното състояние.
Блок схема на бизнес процес (workflow), свързан със „Заявка за смяна на масло“. Схемата всключва всички етапи от начало до край, през които съответния процес може да премине. Позволени са множество разклонения в зависимост от направените решения от посочените отговорни лица на всеки етап на изпълнението на процеса.
Етап от изпълнението на бизнес процес (workflow), стартиран чрез документ за съгласуване – Докладна записка. През системата може лесно да се проследи на какъв етап е процеса, кой го изпълнява, какво трябва да извърши, има ли забавяния и съответно да се предприемат мерки за отсраняването им, при наличие на такива.
През страница "Организационна схема", потребителите имат възможност да преглеждат структурата на организацията, работните календари на служителите и отделите, както и да въвеждат и променят отсъствията на служители. Работният календар включва събития, като назначаване на служител, освобождаване от работа и неговите отсъствия (платени и неплатени отпуски, болнични и др).
Archimed Online Services e интегрирана онлайн платформа за предоставяне на електронни услуги през Интернет на външни потребители за дадена организация - граждани, фирми, държавни и общински организации и т.н.