Здравен сектор

Типични решения

  • Управление на документооборота 

  • Управление на кореспонденцията с доставчици, партньори, пациенти

  • Управление на тръжни процедури и договори

  • Управление и автоматизиране на типични бизнес процесите: заявки за отпускане на средства, заявки за закупуване на материали, заявки за закупуване или ремонт на техника и много други

  • Управление на задачи, срокове и контрол на версиите

  • Цифровизиране и централизиране на документооборота

  • Създаване на регистър и управление на вътрешните процедури и правила

  • Създаване и управление на лекарски и пациентски досиета

  • Проектиране и разработка на електронни административни услуги

Ежедневната работа на организациите и институциите в сектора на здравеопазването е неразделно свързана с движение, обработка и управление на документи, в т.ч. входяща и изходяща кореспонденция с други институции и пациенти, заповеди от страна на висшето ръководство, молби и жалби от пациенти, управление на пациенски досиета или договори свързани с доставка на материали и консумативи, и много други.

В последните години се забелязва все по-нарастващата нужда на тези институции от бърз и ефективен начин за централизирано управление на движението на тези документи, намаляване на хартиения документооборот и оперативните разходи, бързо търсене и лесен начин за следене на сроковете по изпълнение на задачи и документи.

Image

Archimed eDMS e софтуерна платформа, с която ще изградите гъвкави решения за управление на бизнес процеси, документи и екипни взаимодействия. Системата събира, съхранява, актуализира и предоставя за многократно ползване документи и данни в организацията, доставяйки точната информация на правилното място.

Archimed eDMS ще подпомогне здравното заведение или организация при електронното движение на документи и ще осигури моментален достъп до всички регистри в институцията във всеки един момент.

Освен това внедряването на системата ще Ви позволи да намалите наполовина времето за съгласуване и движение на документите между отделите и различните звена, чрез възможността за електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на документи с електронен подпис/сертификат.

Ползи за здравния сектор

  • Намаляване на разходите за съхранение и обмен на документи с до 30%;
  • Намаляване на времето за търсене на документи с минимум 60%;
  • Оптимизиране изпълнението на бизнес процесите;
  • Повишаване на качеството на административните и управленски процеси, както и обслужването на клиенти (физически лица -пациенти, юридически лица - институции и парнтьори);
  • Създаване на единна електронна работна среда за обмен на данни, дoкументи и информация;
  • Гарантирана сигурност на достъпа до данните;
  • Създаване на възможност за екипност и групова работа с функциите за контрол на версиите на документите;
  • Оптимизация на работните потоци в организацията и нейните отдалечени офиси, клонове, поделения;
  • Управление на задачите и сроковете, следене изпълнението при критични процеси;
  • Моментален достъп до документите от всяко място и винаги актуална информация;
  • Бърз и лесен обмен на документи с институции, граждани и юридически лица през ССЕВ/СЕОС, директно през Archimed.

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Google Analytics
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Google
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Save