Здравен сектор

Типични решения

  • Управление на документооборота 

  • Управление на кореспонденцията с доставчици, партньори, пациенти

  • Управление на тръжни процедури и договори

  • Управление и автоматизиране на типични бизнес процесите: заявки за отпускане на средства, заявки за закупуване на материали, заявки за закупуване или ремонт на техника и много други

  • Управление на задачи, срокове и контрол на версиите

  • Цифровизиране и централизиране на документооборота

  • Създаване на регистър и управление на вътрешните процедури и правила

  • Създаване и управление на лекарски и пациентски досиета

  • Проектиране и разработка на електронни административни услуги

Ежедневната работа на организациите и институциите в сектора на здравеопазването е неразделно свързана с движение, обработка и управление на документи, в т.ч. входяща и изходяща кореспонденция с други институции и пациенти, заповеди от страна на висшето ръководство, молби и жалби от пациенти, управление на пациенски досиета или договори свързани с доставка на материали и консумативи, и много други.

В последните години се забелязва все по-нарастващата нужда на тези институции от бърз и ефективен начин за централизирано управление на движението на тези документи, намаляване на хартиения документооборот и оперативните разходи, бързо търсене и лесен начин за следене на сроковете по изпълнение на задачи и документи.

Image

Archimed eDMS e софтуерна платформа, с която ще изградите гъвкави решения за управление на бизнес процеси, документи и екипни взаимодействия. Системата събира, съхранява, актуализира и предоставя за многократно ползване документи и данни в организацията, доставяйки точната информация на правилното място.

Archimed eDMS ще подпомогне здравното заведение или организация при електронното движение на документи и ще осигури моментален достъп до всички регистри в институцията във всеки един момент.

Освен това внедряването на системата ще Ви позволи да намалите наполовина времето за съгласуване и движение на документите между отделите и различните звена, чрез възможността за електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на документи с електронен подпис/сертификат.

Ползи за здравния сектор

  • Намаляване на разходите за съхранение и обмен на документи с до 30%;
  • Намаляване на времето за търсене на документи с минимум 60%;
  • Оптимизиране изпълнението на бизнес процесите;
  • Повишаване на качеството на административните и управленски процеси, както и обслужването на клиенти (физически лица -пациенти, юридически лица - институции и парнтьори);
  • Създаване на единна електронна работна среда за обмен на данни, дoкументи и информация;
  • Гарантирана сигурност на достъпа до данните;
  • Създаване на възможност за екипност и групова работа с функциите за контрол на версиите на документите;
  • Оптимизация на работните потоци в организацията и нейните отдалечени офиси, клонове, поделения;
  • Управление на задачите и сроковете, следене изпълнението при критични процеси;
  • Моментален достъп до документите от всяко място и винаги актуална информация;
  • Бърз и лесен обмен на документи с институции, граждани и юридически лица през ССЕВ/СЕОС, директно през Archimed.

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg