Индустрия, ютилитис и услуги

Типични решения

  • Управление и автоматизиране (workflow) на рутинни бизнес процесите

  • Управление на бизнес кореспонденцията и фирмения документооборот

  • Управление на задачи, срокове и контрол на решенията

  • Електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на документи с електронен подпис

  • Управление на техническа документация (3D PMI) и на електронен технически архив: електронни чертежи (3D/PDF), карти, схеми, планове, скици, спецификации на материали (BOM) и други

  • Управление на инженерните изменения - Engineering change management

  • Управление на проектна документация и обществени поръчки

  • Управление на съответствия с изискванията на надзорни и регулаторни органи

  • Управление на документацията за системата за управление на качеството - документи и процедури по ISO стандарти

Индустрията и услугите, изпитват нужди от надеждни IT решения, способни да създават и поддържат гъвкава работна рамка за електронно управление на работните потоци и фирмения документооборот във всички отдели на компанията, включително в нейните териториално отдалечени поделения и клонове и при комуникацията с партньори, клиенти и доставчици.

Наред с това, те трябва да решават сходна задача и по отношение на съхранението, търсенето и разпространението, не само на общоадминистративната входяща, изходяща и вътрешна документация, но и на техническа инженерна информация – чертежи, схеми, планове, скици, спецификации на материалите, заповеди да инженерни изменения и други.

Чрез Archimed eDMS компаниите получават централизирано хранилище на документите и информацията с възможност за групова работа и отдалечен достъп, съобразен с ролите на служителите, възможност за моделиране на бизнес процесите във фирмата, поставяне, изпълнение и следене сроковете на задачите по електронен път, контрол на решенията на управителните органи.

С Archimed eDMS, производствените, инженеринговите и проектно-ориентираните компании, както и тези от услугите имат възможност да моделират и автоматизират всички повторяеми бизнес процеси, да отразявате и проследявате на какъв етап от движението е съответния процес и документите, свързани с него.

С помощта на Archimed eDMS, Вие сте в състояние по електронен път да поставяте, изпълнявате и проследявате сроковете за изпълнение на задачи, да установявате къде се получават забавяне или стопиране на процеса и да предприемете превантивни мерки за отстраняването им.

ПОЛЗИ ЗА СЕКТОРА ОТ ВНЕДРЯВАНЕ НА ARCHIMED EDMS:

  • Създаване на единна електронна и управлявана работна среда за обмен на данни, дoкументи и информация;

  • Ускоряване изпълнението и подобряване на управлението на бизнес процесите без нужда от хартиена документация, както и съкращаване на цикъла на реализиране;

  • Подобряване видимостта и управлението на задачите и сроковете;

  • Оптимизиране на процеса на търсене на документи с минимум 60%;

  • Съкращаване на разходите за съхранение и обмен на документи с до 30%;

  • Намаляване на разходите за управление на бизнеса като цяло;

  • Автоматизиране на процесите при управление на производствената логистика;

  • Автоматизиране на процесите при управление на заповедите за инженерни изменения;

  • Чувствително съкращаване на времето за придвижване и изпълнение на задачите между звената за проектиране, техническа подготовка и производство;

  • Оптимизиране и повишаване на качеството на административните и управленски процеси, както и обслужването на клиенти (граждани и юридически лица) и бизнес партньори;

  • Гарантирана сигурност на достъпа по отношение на чувствителни данни и информация посредство различни роли и права;

  • Създаване на възможност за екипност и групова работа с функциите за контрол на версиите на документите;

  • Интеграция на документите от техническите и икономически звена в единната фирмена база данни;

  • Значително намалява рисковете от загуби и неустойки поради поради загуба на кореспонденция и/или просрочени задължения;

  • Допълващи функции за оптично разпознаване на сканиран текст (ABBYY OCR Engine), растерно-векторно конвертиране (R2V).

Типично управлявани процеси

  • Управление на кореспонденцията с клиенти, партньори и поддоставчици
  • Управление на командировърни заповеди, молби за отпуск, заявки за отпускане на срества, заявки за закупуване на техника и др.
  • Управление на договори и допълнителни споразумения
  • Управление на технически чертежи в електронен архив
  • Управление на работни инструкции, чертежи и спецификации за производството
  • Управление на документи при получени мострени материали от доставчици
  • Управление на документи при входящ контрол на доставени материали
  • Управление на документи при рекламация, несъотвестваща продукция и спряна от производство продукция
  • Управление и обработка на постъпили запитвания и поръчки
  • Управление на документи при изходящ контрол на готова продукция
  •  Производство, контрол, паспортизиране и внедряване в производствения процес
  •  Управление на данните за инструменталната екипировка и др.

Контакти

Единен телефон за контакт
02-490-1600
e-mail: info at david.bg

Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Google Analytics
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Google
Advertisement
If you accept, the ads on the page will be adapted to your preferences.
Google Ad
Save