Типични решения
-
Управление и автоматизиране (workflow) на рутинни бизнес процесите
-
Управление на бизнес кореспонденцията и фирмения документооборот
-
Управление на задачи, срокове и контрол на решенията
-
Електронно съгласуване, утвърждаване и подписване на документи с електронен подпис
-
Управление на техническа документация (3D PMI) и на електронен технически архив: електронни чертежи (3D/PDF), карти, схеми, планове, скици, спецификации на материали (BOM) и други
-
Управление на инженерните изменения - Engineering change management
-
Управление на проектна документация и обществени поръчки
-
Управление на съответствия с изискванията на надзорни и регулаторни органи
-
Управление на документацията за системата за управление на качеството - документи и процедури по ISO стандарти
Индустрията и услугите, изпитват нужди от надеждни IT решения, способни да създават и поддържат гъвкава работна рамка за електронно управление на работните потоци и фирмения документооборот във всички отдели на компанията, включително в нейните териториално отдалечени поделения и клонове и при комуникацията с партньори, клиенти и доставчици.
Наред с това, те трябва да решават сходна задача и по отношение на съхранението, търсенето и разпространението, не само на общоадминистративната входяща, изходяща и вътрешна документация, но и на техническа инженерна информация – чертежи, схеми, планове, скици, спецификации на материалите, заповеди да инженерни изменения и други.
Чрез Archimed eDMS компаниите получават централизирано хранилище на документите и информацията с възможност за групова работа и отдалечен достъп, съобразен с ролите на служителите, възможност за моделиране на бизнес процесите във фирмата, поставяне, изпълнение и следене сроковете на задачите по електронен път, контрол на решенията на управителните органи.
С Archimed eDMS, производствените, инженеринговите и проектно-ориентираните компании, както и тези от услугите имат възможност да моделират и автоматизират всички повторяеми бизнес процеси, да отразявате и проследявате на какъв етап от движението е съответния процес и документите, свързани с него.
С помощта на Archimed eDMS, Вие сте в състояние по електронен път да поставяте, изпълнявате и проследявате сроковете за изпълнение на задачи, да установявате къде се получават забавяне или стопиране на процеса и да предприемете превантивни мерки за отстраняването им.
ПОЛЗИ ЗА СЕКТОРА ОТ ВНЕДРЯВАНЕ НА ARCHIMED EDMS:
Създаване на единна електронна и управлявана работна среда за обмен на данни, дoкументи и информация;
Ускоряване изпълнението и подобряване на управлението на бизнес процесите без нужда от хартиена документация, както и съкращаване на цикъла на реализиране;
Подобряване видимостта и управлението на задачите и сроковете;
Оптимизиране на процеса на търсене на документи с минимум 60%;
Съкращаване на разходите за съхранение и обмен на документи с до 30%;
Намаляване на разходите за управление на бизнеса като цяло;
Примерни решения
Автоматизиране на процесите при управление на производствената логистика;
Автоматизиране на процесите при управление на заповедите за инженерни изменения;
Чувствително съкращаване на времето за придвижване и изпълнение на задачите между звената за проектиране, техническа подготовка и производство;
Оптимизиране и повишаване на качеството на административните и управленски процеси, както и обслужването на клиенти (граждани и юридически лица) и бизнес партньори;
Гарантирана сигурност на достъпа по отношение на чувствителни данни и информация посредство различни роли и права;
Създаване на възможност за екипност и групова работа с функциите за контрол на версиите на документите;
Интеграция на документите от техническите и икономически звена в единната фирмена база данни;
Значително намалява рисковете от загуби и неустойки поради поради загуба на кореспонденция и/или просрочени задължения;
Допълващи функции за оптично разпознаване на сканиран текст (ABBYY OCR Engine), растерно-векторно конвертиране (R2V).
Типично управлявани процеси
- Управление на кореспонденцията с клиенти, партньори и поддоставчици
- Управление на командировърни заповеди, молби за отпуск, заявки за отпускане на срества, заявки за закупуване на техника и др.
- Управление на договори и допълнителни споразумения
- Управление на технически чертежи в електронен архив
- Управление на работни инструкции, чертежи и спецификации за производството
- Управление на документи при получени мострени материали от доставчици
- Управление на документи при входящ контрол на доставени материали
- Управление на документи при рекламация, несъотвестваща продукция и спряна от производство продукция
- Управление и обработка на постъпили запитвания и поръчки
- Управление на документи при изходящ контрол на готова продукция
- Производство, контрол, паспортизиране и внедряване в производствения процес
- Управление на данните за инструменталната екипировка и др.